вівторок, 25 березня 2014 р.

  Розвиток творчих здібностей учнів

 


Англійська як один із засобів діалогу і знань в усьому світі займає особливе місце в системі сучасних освіта через соціальної, інформаційної та розвиваються функцій.
Викладання іноземної мови, пов'язані з розвитком, як мислення й емоції й інші сфери людини. Важливість і необхідність включення мотиваційної та емоційної сфери людини учня вказується в методичній літературі останніх років з навчання іноземним мовам. Освоєння мови в штучних умовах, тобто з околиць, де говориться, вимагає створення уявних ситуацій, будучи в стані стимулювати communicatoin в мові. Уроки також пов'язане з розвитком imigration. p align="justify"> Процес вивчення іноземної мови сприяє формуванню творчої самостійності, оскільки є можливість використання творчих завдань та вправ в рамках даного предмета, який вимагає самостійної роботи з учнями. Їх вчать використовувати мовний матеріал для вираження своїх думок у діалогічного і монологічного мовлення. p align="justify"> Викладання англійської мови може і повинна забезпечити досягнення практичних, освітніх і розвиваються мети. Крім того, практична мета theleading. Інших цілей, досягнутих в ході освоєння англійської мови в умовах активного учнів інформативні влади арешту і діяльності.


3 коментарі: